Competiția brandurilor entuziaste

Cea de-a 6-a ediție «Cel mai promițător brand românesc» devine «Brandathlon».
Triathlonul brandurilor cool înglobează trei probe – înscriere, jurizare și decenarea premiului. Miza e în valoarea de 10.000 de euro și se acordă celui mai atractiv și promițător proiect înscris.

Brandathlon este o platformă în cadrul căreia antreprenorii fac networking, se train-uiesc pe diferite domenii și află despre rolul brandului în evoluția afacerii lor. Brandathlon este despre efortul susținut în ultimii 6 ani de echipa INOVEO pentru a oferi antreprenorilor oportunitatea de a experimenta, pe propriul brand, avantajele date de un program complet de branding în cadrul categoriei în care activează, asupra competiției și, nu în cele din urmă, imaginea creată în mintea consumatorilor.

Dintre membrii deja confirmați fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ioniță – Trainer comunicare și Dochița Zenoveiov – Brand Innovator. Expertiza acestora în publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune, antreprenoriat le oferă o viziune de ansamblu asupra potențialului de dezvoltare al brandurilor.

„Evoluția economiei autohtone depinde și de cât de bine articulate sunt brandurile românești într-o piață globală foarte competitivă. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participă pentru networking, pentru informare, pentru cunoaștere și pentru marele premiu” – Dochita Zenoveiov, Brand Innovator.

(16)

Leave a Reply