cj 3

Cum s-a desfășurat Ziua Porților Deschise la CJ BN ?

Grupuri de copii de grădiniță și din școala primară au vizitat astăzi, 18 aprilie, Consiliul Județean Bistrița-Năsăud.

Evenimentul a fost prilejuit de împlinirea a 24 de ani de la înființare, și cu ocazia „Săptămânii altfel”.

„Foarte multe lucruri mi-au propus copii. Multe lucruri țin de administrația locală, de la parc de distracții la grădină zoologică, la grădină botanică, la modernizarea și repararea clădirilor și a școliilor, la dotarea cabinetelor de specialitate cu calculatoare sau echipamente laboratoarele de chimie și de fizică. Sancționarea celor care au clădiri și nu le repară, sau clădiri private și nu le repară, sancționarea celor care aruncă deșeuri în locuri nepermise. Foarte multe propuneri mature chiar dacă sunt copii din clasele primare care văd ce se întâmplă în viața de zi cu zi în municipiul Bistrița, și au făcut propuneri constructive care cred că o să fie de mare folos Consiliului Local. Vorbeau și de trotuarele care trebuie modernizate, de modul în care se face curățenie, absolut toate problemele. Copiii sunt foarte responsabili, adică să fie sancționați cei care nu respectă legile”, a precizat președintele Consiliului Județean BN, Radu Moldovan.

Elevii au vizitat biroul președintelui Consiliului Județean și Sala de ședințe a Consiliului Județean.

„La puțin timp după împlinirea a 24 de ani de la înființarea Consiliului Județean, am avut plăcerea și bucuria, pentru al doilea an consecutiv, să deschidem larg porțile pentru mai bine de 300 de copii de toate vârstele, începând cu copilașii de grădiniță și terminând cu elevii de liceu.
La fel ca și anul trecut copii au dat dovadă de interes și mi-au adresat o mulțime de întrebări, unele chiar dificile, dovadă că copii sunt interesați de modul de organizare și conducere a Consiliului Județean.
Vreau să le mulțumesc pentru că astăzi au vizitat Consiliul Județean și pentru că mi-au înseninat ziua și că m-au făcut să mă simt din nou copil!” a notat Radu Moldovan pe pagina de socializare.

(2)

Leave a Reply