20100211 - ZAVENTEM, BELGIUM: Illustration picture shows a large sign with '112' on a fire fighter truck, at the inauguration of the new single emergency call number '112', ath the Fire Fighter station, in Zaventem, Thursday 11 February 2010. 
BELGA PHOTO JULIEN WARNAND

Peste 15.000 apeluri prin Serviciul Național Unic de Urgență

În anul 2015, în județul BN, prin Serviciul Naţional Unic Apeluri de Urgenţă, s-au primit 15.015 apeluri, din care 13.216 apeluri de urgenţă, reprezentând 88,01% din totalul apelurilor, 1.564 de reveniri, reprezentând 10,41%, 192 de apeluri abuzive, reprezentând 1,3 %, precum şi 43 de apeluri în interes poliţienesc prin folosirea parolei de acces rapid, reprezentând 0,28%.

„Media a fost de 41 de apeluri pe zi, cele mai multe fiind în 16.08.2015 – 94 apeluri și cele mai puține în 09.02.2015- 13 apeluri.
Din totalul apelurilor de urgenţă, în mediul urban, s-au înregistrat 6.167 de apeluri, reprezentând 46,66%, iar în mediul rural 7.049 de apeluri, reprezentând 53,34%”, potrivit IPJ BN.

Situaţia intervenţiilor la cele 13.216 apeluri de urgenţă se prezintă astfel: până la 10 minute în cazul a 12.550 de apeluri, reprezentând 94,96%, între 10 şi 15 minute în cazul a 319 apeluri, reprezentând 2,43%, între 15 şi 20 minute în cazul a 128 de apeluri, reprezentând 0,96% şi peste 20 minute în cazul a 219 apeluri, reprezentând 1,65%. Din totalul apelurilor de urgenţă, 982 nu s-au confirmat, reprezentând 7,51%.

„Cu ocazia intervenţiilor, ca urmare a apelurilor prin sistemul de urgenţă 112, au fost aplicate 3.261 de sancţiuni contravenţionale, iar în 2.501 cazuri au fost constatate infracţiuni”, mai adaugă IPJ BN.

(7)

Leave a Reply