veterunnm

VeteRUN Cupa Steaua

Asociația Națională a Veteranilor de Război în parteneriat cu Ministerul Apărării Naționale organizează la data de 8 mai la București, pe Bd-ul. Kiseleff din Bucureşti, crosul veteranilor de război “VeteRUN Cupa Steaua”!

Traseul aferent VeteRUN-Cupa Steaua este lung de aproximativ 6,7 km, este complet asfaltat şi marcat din km în km.
Acest traseu va fi parcurs de alergătorii la VeteRUN.

CROSUL COPIILOR – între 0,6 – 0,8 Km, pe categorii de vârste
Categoriile de vârstă (fete şi băieţi) sunt următoarele:
– 7-10 ani (împliniţi) – distanţă de aproximativ 0,6 km;
– 11-14 ani (împliniţi) – distanţă de aproximativ 0,8 km.
Fiecare categorie de vârstă are start separat – verificaţi Program eveniment şi Traseu.
Vor fi premiate/premiaţi primele/primii trei alergătoare/alergători din fiecare categorie de vârstă.

Condiţiile pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs sunt următoarele:
1) Să aibă cel puţin 7 ani împliniţi şi să nu fi împlinit 15 ani în ziua cursei;
2) Să se înscrie la cros;
3) Copiii să fie însoţiţi la ridicarea kitului de concurs de un adult – părinte sau tutore, care va prezenta un act de identitate valid, certificat de naştere al copilului/act de identitate al acestuia şi va semna Declaraţie pe propria răspundere;
4) Părintele sau tutorele să îşi asume responsabilitatea participării copilului/copiilor la cros. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei;
5) Copiii vor alerga singuri, fără părinte sau tutore, cu excepţia copiilor cu dizabilităţi.

Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff până la locul semnalizat pentru întoarcere pentru fiecare cursă în parte şi se continuă până la linia de SOSIRE.

CROSUL ADOLESCENŢILOR – aproximativ 1 km
Categoria de vârstă 15-17 ani.
Crosul va începe potrivit programului detaliat pe pagina web Program eveniment. Vor fi premiaţi primii trei alergători/alergătoare.
5.1. Condiţii de participare

Condiţiile pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs sunt:
– Să aibă cel puţin 15 ani împliniţi şi să nu fi împlinit 18 ani în ziua cursei;
– Să se înscrie la cros;
– Să prezinte un act de identitate pentru verificare la ridicarea kitului;
– Să prezinte Declaraţie pe propria răspundere de participare a minorului/minorei la Crosul VeteRUN – Cupa STEAUA, Bucureşti, 2016, semnată de părinte/tutore privind participarea sa la cros. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei.

Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff pe o distanţă de aproximativ 0,5 km până la locul semnalizat pentru întoarcere şi se continuă până la linia de SOSIRE.

CROSUL ADULŢILOR – aproximativ 6,7 Km
Categoriile de vârstă (masculin şi feminin) sunt următoarele:
– 18 – 35 ani, 36 – 50 ani şi 51 ani şi mai mult – distanţa de aproximativ 6,7 Km;
Vor fi premiaţi primii trei alergători/alergătoare sosiţi, pe grupe de vârstă.
6.1. Condiţii de participare

Condiţiile pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs sunt:
1) Să aibă cel puţin 18 ani împliniţi în ziua cursei;
2) Să se înscrie la cros;
3) Să prezinte un act de identitate pentru verificare la ridicarea kitului;
4) Să semneze Declaraţie pe propria răspundere de participare la Crosul VeteRUN – Cupa STEAUA, Bucureşti, 2016;
5) Să îşi asume responsabilitatea pentru participarea sa la cursă. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei.

Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff, pentru aprox. 2,7 km pe lângă Arcul de Triumf, până la Piaţa Victoriei. Se ocoleşte stânga pe culoarul marcat, se intră pe Bd. Aviatorilor, se continuă aprox. 1,5 km până la Piaţa Charles de Gaulle, se ocoleşte stânga pe Bd. Mareşal Constantin Prezan până la Arcul de Triumf, se ocoleşte prin dreapta Arcului de Triumf şi se intră din nou pe Şoseaua Kiseleff, până la linia de SOSIRE.

Înscrierea online – se poate face până la data de 04.05.2016 ora 24.00 – Formular de înscriere.
Se pot face înscrieri şi în perioada distribuirii kitului la Palatul Cercului Militar Naţional, str. Constantin Millenr. 1, (în zilele de 06-07.05, în intervalul orar 11.00 – 20.00) şi în ziua competiţiei, în intervalul orar 8.00 – 10.00, la standul organizatorului, situat în zona de START/SOSIRE a competiţiei, în limita locurilor rămase disponibile până la atingerea numărului maxim de participanţi.
În cazul depăşirii numărului de participanţi prevăzut este posibilă înscrierea în competiţie cu asigurarea doar a numărului de concurs (fără tricou şi medalie de participare).

Cursele se vor desfăşura în intervalul orar 10.30 – 12.30, potrivit paginii Program eveniment.
Alergătorii care ajung la SOSIRE după acest interval de timp nu vor fi incluşi în clasament.
La ora 14.30, toate străzile vor fi redeschise traficului iar organizatorii nu vor mai garanta siguranţa participanţilor.

Pentru crosul copiilor şi crosul adolescenţilor se vor oferi premii câştigătorilor constând în:
– diplomă;
– medalie;
– o şedinţă de 2 ore la bazinul de înot al Clubului Sportiv al Armatei „STEAUA”.

Pentru crosul adulţilor se vor oferi premii câştigătorilor constând în:
– diplomă;
– medalie;
– o şedinţă de 2 ore la bazinul de înot al Clubului Sportiv al Armatei „STEAUA”;
– petrecerea unei zile într-o unitate militară din forţele terestre, forţele navale sau forţele aeriene în cadrul programului „Militar pentru o zi”.

La finalul competiţiei se va organiza o tombolă. Extragerea se va face din totalul numerelor de concurs repartizate, numărul câştigător fiind desemnat în mod aleatoriu. Premiul va consta în executarea unui salt cu paraşuta, în tandem, asigurat de TNT BROTHERS.

Festivitatea de premiere va avea loc în ziua competiţiei, după terminarea tuturor curselor.
Cursele nu vor fi cronometrate şi vor fi premiaţi primii trei alergători de la fiecare cursă, pe grupe de vârstă şi gen.

Organizatorul va pune la dispoziţia personalului participant puncte de prim-ajutor, toaletele ecologice şi un punct de hidratare.
Ambulanţele poziţionate la punctele de prim-ajutor vor fi anunţate de către arbitrii de pe traseu în cazul accidentării alergătorilor pe circuit şi vor interveni de urgenţă.

„VeteRUN se doreşte a fi o mişcare populară prin care românii, alături de militarii Armatei României, să-şi arate respectul şi preţuirea care se cuvin veteranilor celui de-Al Doilea Război Mondial. Dacă doriţi să-i cunoaşteţi şi să fiţi alături de aceştia, acum este unul din acele rare momente în care voinţa trebuie să învingă rutina dimineţii de duminică”, informează organizatorii.

(17)

Leave a Reply